röjjardag!

Idag begav vi oss ut på röjjardan, och jag måste verkligen säga att jag har fyndat, klänningar för 50kr och koftor för 50kr, 6 ögonskuggor för 10kr, 3-pack kallingar för 70kr till Jens, t-shirt för 49kr. Säkert något mer som jag inte minns, men hur som helst så har jag då verkligen fyndat! Brukar sällan vara den som hittar något på rea så jag är mer än nöjd!
Blev en lång tur på stan, så jag var nog inte hemma förens vid 16 innan jag kunde börja med dessa köttfärsbiffar jag hade planerat att göra. Som dom blev smarriga och såsen ännu bättre tror jag!
Hann även med en kaffe på mörtis imorse, trots att jag "försov" mig, skulle ju upp vid 8-tiden hade jag ju bestämt men eftersom jag hade sömnproblem inatt så var nog klockan närmare 3 innan jag slog igen dom blå.. så väckarklockan lyckades inte väcka mig imorse.

Mormor har varit förbi i eftermiddag, vi fick 5 trisslotter och såklart kunde jag inte vänta tills Jens kommer hem så jag skrapa dom direkt och vi vann 50kr. Bättre än ingenting! Fick även min lila "lön" för att jag har skött om blommorna medan dom varit borta så de for jag direkt och tanka för. 13.04/liter.. !!!!

Ikväll har jag varit förbi på ripgatan och hämtat silverschampo så jag är väldigt sugen på att stoppa de i håret och sova med de, men de kändes onödigt när jag redan tvättat håret idag så de får nog vänta tills på torsdag då de är dags för hårtvätt igen. Man måste som schemalägga tvättningen av hår, MAX varanann dag har jag som regel. Helst får de ju gå tre dagar men de är de heemskt sällan jag lyckas med.

Imorgon är en bra dag. Fasters bästa kille kommer hit imorn så han ska få vara med mig på eftermiddagen, vad vi då kan tänkas hitta på, mest troligt kommer han hålla mig sysselsatt skulle jag tro. Mycke spring i benen på en snart treårig kille. Sen kommer ju den stora bästa killen hem imorn också, de är jag inte särskilt ledsen för heller! Ska ju dock och jobba imornnatt men jag hinner ju då se på han och hans smajlgrop!

Nu ska jag göra kväll, för sittandes här somnar jag då aldrig. Hoppas att jag inte har lika svåra sömnsvårigheter som igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan säga som så att min släkt inte är farlig, bara lite högljudda så ni vågar då komma :) det skulle vara trevligt!



jo, vi har lagt en spärr.. men vi får väl se ändå.. :P klart jag är lika förälskad, om inte mer!

2009-06-17 @ 21:54:50
Postat av: Madde

Jasså! Så trevligt! Tessan o Jimmy är ju också där den helgen :D Vi åker fredag morgon kl 06 med SAS, och jag åker hem söndag kväll, typ kring 21, men Johan stannar kvar längre. Ni då? :) Puss o Kram! Ses imorrn förresten :)

2009-06-18 @ 22:55:01
URL: http://maddestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0