vilken dag..

Idag har inte varit en så bra dag, sov på tok för länge för mitt eget bästa.. men just då kändes de som att de var de enda rätta att sova till kvart över 4 istället för att tvinga sig upp ur sängen klockan 12. Dessvärre så är jag inte de minsta trött nu så när jag kommer somna ikväll de vette ju då gudarna.
Klev upp och for och handla och tanka bilen för i den lös bensinlampan för fulla muggar. herrejessus så dyr bensin är nu.. 12.74, de blev bara halv tank för de sluta ändå på nå 360kr. Fast inte vet jag då vad de skulle ge.. kanske en mindre summa pengar nu, men då får jag ju slut bensin mycke fortare också.. jaja, nu blev det då så.

Har sen dess suttit och haft rederiet maraton för mig själv, har väl pjölt igenom en sisådär 5 avsnitt men nu tror jag de får vara bra för idag. Ska kanske ta och diska undan så slipper jag de imorn. Meddelade Jens idag hur otroligt dålig han är på att plocka undan efter sig, till svar fick jag "jo jag vet ju de.. förlåt" Han visste visst med sig att han är de, han hade känt de på sig sa han. Ja de är ju då bra att han är medveten om de, behöver jag kanske inte säga de nå mer åt han.

Imorn ska jag på 35års kalas.. så imorn ska jag och fixa hans present. De blir nog alla tiders de!

Har suttit och kollat på kort från förr.. tänka sig, de var tider de. Inte nu för att jag tvivlar på att den här sommarn kommer bli så dålig den heller. Tänkte lägga in några av bilderna. 

                                                                   
Jag och Johanna på kräftskiva i Hemlunda




En onsdagsfest med utgång på 1906..





Julia och Josse.. Oktoberr-november nångång 07



Jag i lillpite, kan de ha varit filmfestival-kvällen måntro..



Jag och Johanna, vi ser då ut att ha hemskt kul..



Samma lika här..




En ondagsfest i fjolsommar när vi firade både de ena och de andra!





De var allt från sunds idag! Eller ja, en sak till. jag tror de exploderar snart!


Kommentarer
Postat av: Linda

jo, det är ganska bra här.. hade tänkt städa idag och det känner jag mig inte så manad till :D



åh, vad jag längtar till man får träffa lilla Hugo, såg på nll att det vart en Hugo =)

2009-06-09 @ 08:59:57
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

nu har jag gjort bort dammtorkning, skurning, toan undanplockning och sånt. men så fort harry vaknar kommer hans leksaer ligga överallt igen :D



i helgen vet jag inte mer än att vi ska vara barnvakt till Levi från lördag-söndag, men vi ska nog ändå hitta på en massa saker =) på söndag ska vi på husvisning!!

vad ska ni hitta på då?

2009-06-09 @ 15:02:06
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0