älvsbyn

Hemma från älvsbyn är vi nu. Har varit ute och grillat lite hamburgare, trevligt. Men eftersom jag ska upp och jobba 8-20 imorn så känner jag för att vara någorlunda pigg och alert under dessa 12 timmar så därav anledningen att vi for hem tidigt för att vara en fredagkväll. Har haft en bra dag, blev vjuden på middag på backen och även (äntligen!!) fått upp alla saker som skulle på vinden. Givetvis hade jag ju slarvat bort nyckeln till hänglåset, som jag trodde minsann jag hade ordning på. Så vi fick ta en skruvmejsel och skruva lös hela brickan, men de gick ju det med.
Nu ska jag nog eventuellt duscha och hoppa isäng fast jag är inte särskilt trött så kan hända att jag tar täcke och kudde till soffan och ser tv tills ögonen slocknar. Nog för att vi har en liten tv i sovrummet men den är.. liten.. jätteliten.
Oj vad jag önskar en sånn här stund att Jens var vaken eller i skick att överhuvudtaget gå att väcka.. är nog inte ens värt ett försök skulle jag tro. Han får nog lösa mina världsproblem imorn..

Nu är det godnatt på 33an på sundsgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0