Ikea

Hemma från en dag på Ikea, nog fick jag med mig lite hem alltid. Gardiner, lampor, ljuslyktor, tvättkorg osv. Har börjat stöka till här lite, men jag måste springa med skurhinken och trasan före så det tar lite tid. Just nu är allt i en enda stor röra för att jag springer runt och flyttar och pillar i varenda pinal som finns. I vardagsrummet blir det grönt och sovrummet får en lila nyans. Köket tror jag får förbli svart/vitt som det ser ut nu. Väntar på att vi ska få hit bordet från Jens så får jag fixa till det där också så smånigom. Nu blev jag lite småless för tillfället, sen så börjar ögona vilja trilla igen.. mitt nya jag, kvällstrött. Och jag tycker inte om det!! Förr kunde jag vara vaken hur länge som helst utan bekymmer.. men nu är det ju knappt jag håller mig vaken till 21. Nu börjar snart Andra avenyn som jag ska se, sen skulle jag tro efter att jag har suttit i soffan i 45 minuter så sover jag. Det får nog vara bra för idag, resten gör jag imorn.
Känns som att morgondagen kommer att vara fullspäckad, städa här hemma, apt mellan 12 och 14, sen är det ju bara hem och göra nå middag och sen måste vi verkligen ta oss till Jens lägnhet och börja få ihop sakerna där och forsla dom hit. Ja, det är morgondagens bekymmer..

Idag är en liten tråkig dag, Nelly som var Teddys helsyster, har varit hennes tur att somna in. Hon höll ut dryga månaden längre än brorsan sin.. men nu är dom då tillsammans i hundhimlen igen!

Nu är det andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0