torsdag, och snart helg

Igår så kom Johanna över på middag hos oss, köttfärslimpa som jag måste säga blev helt ok! Provade på att göra en ny egen brunsås, hittade nämligen nå kenp om att man kunde stoppa i en tesked lingonsylt i den.. och nog blev den god, men nog kan jag tro den hade varit lika bra utan den där lingonslyten.
Hur som helst, senare på kvällskvisten kom Ronny förbi och skulle fixa vårat internet, har nämligen inte funka på Jens dator ett tag, utan bara på min. Men nu blev de ombytta roller.. nu funkar det bara på Jens dator och inte på min. Nåja, så länge det funkar på nån av datorerna så är jag nöjd. Det ska ju åtgärdas så fort vi kommer på problemet.

Idag har jag blivit bortbjuden på middag i Öjebyn, ska till Dellan och få äta singalesisk mat. Kommer nog vara supergott, som det alltid är! Jens ska ju ändå upp till sin stuga och vara med sin brorsa ikväll.. så varför ska jag sitta hemma och uggla själv då.
Imorn är det helg, vad jag ska göra imornkväll vet jag inte.. kanske att jag far upp till Långrtäsk och hälsar på, eventuellet att jag stannar där till lördag.. vi får se. Lördag verkar det bli middag med lite vin bestämde jag och Julia idag över telefon, eventuellt att det kan bli en utgång.. det är sånt man aldrig vet! Det blir nog alla tiders iallafall.

Nu ska jag avrunda här, vänta på Jens för att hinna få se han nå idag.. eller ska man kanske säga hinna få se han före påsk? Är knapert med kvalitetstid dessa kommande veckor. Nåja, allt går ju! Han finns ju iallafall, och de är jag glad för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0