1 vecka kvar..

Igår kom vi fram till att det är en vecka kvar tills sommaren är här, 1 juni.. DÅ är det sommar! Ihelgen har vi varit upp till vuogga och avslutat vintern med säsongens sista skotertur. I mina ögon är väl inte föret de bästa den här årstiden, men enligt chaffören så var de helt okej. Mellan snöfläckarna var det vatten, stenar och barr, varierad körning. På vägen upp dödeade jag en fågel genom att köra över han, när jag kom upp och Jens tog i fjädrarna och dunet som satt kvar så kom han fram till att de var en storspov jag hade kört över.
Vi for hem redan lördag eftermiddag, eftersom vi ändå hade beslutat att fara hem söndagmorgon/förmiddag så kändes de lika bra att vi packade och for lördag istället. Så vid halv 10 tiden var vi äntligen hemma och då var vi hungriga så vi for och hämtade mat från Pentryt och sen blev de en ganska tidig kväll.
Nu har Jens farit till Gällivare och de kommer bli en lång vecka eftersom det varit några kortveckor nu senaste tiden, så de kommer kännas som en evighet till torsdag. Så nu sitter jag här och funderar om jag skulle ta och göra något av kasslern som vi har i kylen, hör nämligen till ledighetskommiten iveckan och jag gillar det inte, nog är det skönt att vara ledig, men nog är det roligare att jobba och tjäna pengar!

Nä, nu ska jag göra nån nytta!

Kommentarer
Postat av: sussa

Jag är ledig =P

2009-05-25 @ 14:36:47
URL: http://suziQ.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0