ångest!!!

Ångest på hög nivå för att jag började med det här projektet, de innebar en hel del jobb som jag mest troligt inte hade tänkt på.. oj så dum man får va! Fast jag tror de kommer bli otroligt bra, de ser då så ut i nuläget fastän de är en del kvar att göra.. 714 kablar och 324kg tunga möbler och en 96kg tung TV, jasi! Jättebra Hanna! När jag berättade för Jens om mitt projekt jag höll på med så kom en tung suck och sen blev de tyst i luren, han uppskattade inte de här fullt så mycket. Tur för han att inte är hemma, för de hade inneburit att han hade varit tvungen hjälpa mig. Men de föll sig så att Linnea kom förbi och drack kaffe så hon fick agera bärhjälp till matbordet, så de var ju då bra.
Har dock lyckats med lite missöden.. lampan i vitrinskåpet funkar dessvärre inte, har nog råka dra ut nån kabel, och även en sånn där högtalare som tillhör suorundsystemet har jag lyckats dra ut en kabel till så en av dom är knäppt tyst.. däremot DE kommer Jens iiiinte gilla. Dessutom måste jag flytta taklampan och ännu en sak han iiiinte kommer gilla. Jag kommer ligga på minus på torsdag minsann!! De kan jag sätta min högra hand på. Jaja, sånt får man ta för nu är det snart nästan som ett helt nytt vardagsrum :)

Nu har jag tagit en alldeles för lång paus från de här, så nu måste jag nog göra de sista rycket som innebär fixa alla kontakter och flytta den hära byrå/skänk/bokhyllan, va de då är. Sen ska jag potionera ut alla dessa högtalare som jag fick stränga order om att hade jag nu börja möblera om så fick jag då allt fixa det också. Bäst jag sätter fart och gör det :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag kommer hem till midsommar :)

2009-05-26 @ 11:20:05
Postat av: sabina

och du får nog lägga in en bild på eran nya möblering så jag får se hur det blev :)

2009-05-26 @ 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0