fredag 15 maj

En fullspäckad dag kan man lugnt säga. Imorse strax före 7 blev jag väckt av Jens som har sömnproblem och tycker att det är dags för mig också att vakna när han gör det, så vi klev upp oich åt frukost sådär vid 7tiden en fredagmorgon.. inte alls så dumt, solen sken och vi lyssna på lite rix morronzoo. Begav mig till Sunderbyn strax därefter och hade tid 8.30, men 8.30 var jag påväg ut till bilen igen. Snabba ryck kan man säga!
När jag kom hem igen så hann jag bara vara hemma en liten stund så ringde Johanna och undrade om vi inte var sugen på att ta en lunch med dom, sagt och gjort så gick vi ner på stan och åt lunch på röda lyktan den här gången, ångrar än att jag tog biffar istället för räksallad, jag skulle ha gjort som jag tänkte först.. första tanken är alltid bäst!
När lunchen var avklarad gjorde vi lite ärenden som behövdes, bla hämtade en borrmaskin på backen så vi kan borra upp tavelisterna som för väldigt längesen skulle ha varit gjort, men nu är vi ett steg närmare iaf.. vi har alla grejjer för att göra det i bilen. Så om vi har tur hinns det med innan den här helgen är slut.
Innan jag for och jobbade, som för övrigt kändes jättekul att fara och jobba klockan 16 en fredag när alla andra tar helg, så skjutsade jag Jens till Per och Linda dit jag for när jag slutade. Så nu är vi hemma igen och luktar sådär dåligt grillrök från håret och alla kläder. Så imornbitti är det nog bäst ta sig upp i tid och duscha för det kan jag säga, de blir defenitivt inte nu!

Funderar starkt på att börja bege mig till sängs nu, mätt och belåten och lite lagomt trött. Så, så får det bli.. godnatt på er =)


Kommentarer
Postat av: Linda

kul att ni tittat förbi både fredag och lördag, även om jag råkade slumra till med lilleman i fredags :) nåt vidare trevligt sällskap är man verkligen inte :D



nu är jobbhelgen din slut, såå skönt för dig! =)



wihoo,vi åker nog och tittar på huset i svensbyn imorrn!!! :)

kraam!!

2009-05-17 @ 18:35:04
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Karl Benny Andersson

Hej !!!! har just av en händelse!!!!!!!!!!! läst din blogg ni kan väl titta förbi i byske i helgen

2009-05-19 @ 19:51:05
Postat av: Karl Benny Andersson

Hej !!!! har just av en händelse!!!!!!!!!!! läst din blogg ni kan väl titta förbi i byske i helgen

2009-05-19 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0