gamla tider

Jag satt och kollade igenom lite gamla kort på datorn och hamnade på min 19årsfest.. tänka sig att jag var sådär mörkhårig, jag minns det som inte riktigt. Men när jag tittar på bilderna så tror jag att jag ändå skulle kunna tänka mig att bli mörk igen.. fast, defenitivt inte nu före sommarn. Då skulle jag helst vilja backa till förra sommarn, absolut blond och den där hårförläningen. Men nån sånn blir det inte den här sommarn, finns inga pengar till det och sen så har ju håret hunnit växa litegrann på senare dar.




Nå, nog om hår och hårfärg. For som sagt och kastade dessa kläder jag rensat ur, och sen kom Sofia förbi för hon skulle låna min resväska. Hon for hem för en stund sen så nu tänkte jag göra mig klar för att gå och lägga mig, ska ju trots allt upp och jobba imorn, sen ska jag banne mig städa. Det finns ingen återvändo den här gången!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

jo, vi har det bara bulla! Har blivit bortskämd med att Harry sovit länge på mornarna nu ett par dagar, men just idag ville han inte sova så länge, nåja, så är de! =) Solen skiner så idag blir det nog att spendera mycket av dagen ute, skulle dock behöva stöka undan här hemma, men det kan jag ta en annan dag :)



Hur är det med dig?

2009-05-14 @ 07:49:05
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

Fatta vilken chock du gav mig hahha, jag mitt på sidan =P jåå va mörkhårig du va, å va låång hårig ja va, ja vill ha långt hår jö=P

2009-05-14 @ 08:59:49
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Linda

nå, hur har det gått med håret ? =)

visst var det härligt väder igår, det vill vi ha mer av. men på yr så stog det att det skulle vara fint i helgen, så det hoppas jag på!



i kväll blir det nog grillning vid grillstaden, imorrn ska vi först på middag hos pers föäldrar o gratta svärfar, sen lugnt.

hörde att du jobbade i helgen, trist!

kram!

2009-05-15 @ 09:33:00
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

De var ju tider =) fan ja måste no spara mitt hår nu =P

2009-05-15 @ 10:16:13
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0