Hanna - Jens

Tänkte jag skulle vara en härmapa och snodde den här av Linnea :)

Vad heter ni?  Hanna och Jens
Hur träffades ni?  Ja, egentligen genom ett sms och sen genom gemensamma kompisar
Hur länge har ni varit tillsammans? Sen 23.e juli 08
Är ni förlovade? Nepp, och lär säkert aldrig bli heller om jag känner Jens rätt :P
Bor ni ihop? Jajemän!
Har ni barn?  Icke sa nicke. 
Har båda körkort?
Ja.
Isåfall, vem kör bäst?  De beror på hur man ser på saken, Jens är nog skickligare men jag tror jag är den som håller mig till hastighetsbegräsningar och regler bättre.
Kommer du ihåg er första kyss? Jodå.
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Inte var det då jag.
Vem är äldst? Man kan tro det är jag som är äldst, fast det är visst Jens.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är skytt och Jens är fisk.
Vem fyller först på året? Jens helt klart
Håller ni i handen på stan? Nä, det händer inte särskilt ofta
Vem är längst? Vi är gode så jämnlånga
Vem sjunger bäst? Ingen utav oss
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jodå, och gjort ett bra tag också.
Vad har ni gemensamt? hemskt mycke!
Blev du kär i första ögonkastet? Nä, för då skulle jag vart kär i herrans många år :P
Har ni någon speciell låt? Nja, ingen speciell sådär..
Har ni några "frikort"? Nä, verkligen inte!
Har ni stora framtidsplaner? Ja.. köpa husvagn :P
Har ni gråtit i varandras armar? Jo, och faktiskt inte bara en gång.. även fast det är mest jag som står för det där med krokodiltårar annars.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej..
Vilket är ert bästa minne? Många!
Vem lagar bäst mat? Jag tror vi både är ganska duktiga om vi sätter den sidan till.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter middag, och sen lägger sig Jens i soffan om han inte måste göra nå annat.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? De beror väl som på, för det mesta.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, fast ska man nu ta på senare tid så bodde jag i piteå och han i Karlstad. Så vi hade ju några mil mellan varandra första tiden.
Blir du lätt svartsjuk? Nja, inte särskilt. Fast frågar du Jens så  skulle han säkert svara helt annars.
Brukar ni bråka? Nä, aldrig.. en gång på 10 månader som vi egentligen har bråka och det minns jag då inte ens vad de var om. .
Ringer eller SMS:ar ni mest? Beror på..
Vilken är hans finaste kroppsdel? allt är fint.
Brukar nån av er prata i sömnen?
Nja, isåfall är det nog jag som kan mummla litegranna..


Så, nu ska jag ta tag i vårat hem!


Kommentarer
Postat av: Louise

tackar :)

2009-05-12 @ 18:28:31
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Benny andersson

Hej klockan är nu 2023 gå nu och lägg dig om du är trött hej då

2009-05-12 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0