mirakel kan fakitkst ske!

Helgen som var har fakitkst varit kanon trots att jag har jobbat. Vi har hunnit en hel del, stadsbesök med Johanna och Jens, 19års-middag på backen, grillkvällar hos Per och Linda på tenor, middag med alla tjejer och ett besök på mörtis. Sen ska jag ta och berätta för er vad jag fick för överraskning igår när jag kom hem efter jobbet, Jens hade som sagt lovat att dammsuga och som jag förstod det så skulle han göra det. När jag kliver in genom dörren ser jag att alla mattor är borta och jag tyckte som gud så ambitiös han varit som tagit ut mattorna för att dammsuga men de visade ju sig att han varit betydligt duktigare än så. Han hade faktiskt både dammsugit och skurat utan att jag ens nämt det, han hade satt upp sista tavellisten och burit upp alla kartonger på vinden. Kan ju säga att jag blev glad, högst uppskattat och speciellt med tanke på att han hade gjort det på eget iniativ :)

Nu har jag vaknat från min taktikvila jag haft sen jag kom hem från jobbet klockan 4 idag, ska och jobba natt. Har precis ätit middag som idag var en väldigt lätt variant, fil och flingor och nu dricker jag en kaffekopp. Hade tänkt jag skulle bära in mattorna som fortfarande hänger på vädring ute på balkongen och sen ska jag göra mig klar för jobbet.

Iveckan är det kortvecka för Jens så de innebär att han kommer hem onsdagkväll istället, inte mig emot! Fast jag sa det igår, att det känns som han varit hemma länge den här helgen men jag kom på mig ganska fort när han flina när jag sa det, de kan ju ha något att göra med att han fakitkst varit hemma HELA helgen och inte bara en eller två kvällar!

Nä, mattorna skulle in och jag ska på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Linda

hur gick intron? =)



vi var ju aldrig in i huset, bara utanför. men vi ska på visning typ till veckan eller nåt, han skulle fixa några fler visningar.. bara ikväll skulle 25st komma och titta. hoppas alla bangar!! :)

2009-05-19 @ 17:45:32
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0