ny design!

Som ni kanske ser så är min blogg numera klar och färdig!

idag har jag faktiskt jobbat och sen har vi haft personalmöte där vi bland annat fick våra sommarscheman som äntligen är färdiga. Det ser helt okej ut, mer ledig än såhär kan man nog inte bli om man ska jobba hela sommaren. Så just nu känns det hemskt bra att jag från och med 1 Juni jobbar natt.
Efter mötet var det dags för tid hos tandläkaren, och som för det mesta såg allt så bra ut som det kan bli. Jag hoppas att mina barn får lika fina och bra tänder som mig. Inte haft ett enda hål i hela mitt liv och enligt tandhygienisten så är min tandstatus helt outstanding. Jag skulle tro att de menas att alla tänder sitter precis där dom ska. Lite tandsten, men de får man väl räkna med, lite tandtråd så kunde jag visst förhindra det litegrann. Dock, fastän jag har så bra och fina tänder så kostar det skjortan att gå dit, nu beslöt jag mig för att ta ett abbonemang så idag slutade kalaset på 520kr eftersom jag var tvungen betala min skuld när jag glömde bort tiden förra gången. Men nu behöver ju då inte dit förens om 2 år.

Nu ska jag nog göra mig nå middag, se glamour och sen fara till mamma där det står en container som jag ska snöra mina säckar med kläder i.


Kommentarer
Postat av: MR Andersson

Hej på dig

2009-05-13 @ 18:50:00
Postat av: Maraboubajs

super snygg design!

2009-05-13 @ 18:54:46
URL: http://maraboubajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit snygg design. Hur fixar man sin blogg egentligen. har inte förstått de. lite hjälp?

2009-05-13 @ 19:19:32
Postat av: Linda

vad fint det blivit : )

2009-05-13 @ 19:28:05
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Flisan

Fint, tycker jag =D

2009-05-13 @ 21:50:07
URL: http://flisansstory.blogg.se/
Postat av: sabina

snygg :) gjort den själv?

2009-05-14 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0