omöblering?

Sitter nu och funderar och klurar på hur jag skulle kunna möblera om i vardagsrummet.. frågan är hur bra det blir om jag börjar stöka omkring här på alla möbler. Men jag är så less på hur de ser ut nu, allt har stått på samma ställe sen jag flytta in här för 1½ år sen. Tror en flytt av TV:n inte vore sånn dum ide, för som det är nu så lyser solen precis på den nu hela dagarna och kvällarna så man ser knappt nå, det speglas bara på den. Det som känns mest bökigt är de som sitter på väggarna, är ju som förargeligt att flytta runt på väggarna för de blir ju så många fula hål. Nästa bekymmer är ju soffan, blir ju lite mer omständigt iom att divanen sitter där den sitter, den går ju som inte att flytta på andra sidan av soffan.. Jag är inte så säker på att de blir nån ommöbering här.. men vi får se, tror jag ska ta mig en till funderare så får vi se vart de hela slutar.

Har iallfall gjort lite ärenden idag, köpt ny kolsyretub till sodastreamern, så nu har vi bubbelvatten igen. Sen köpte jag en ny kedja till mitt armband jag fick av Jens i julklapp, bandet de satt på höll på att gå av så de var på tiden att jag gjorde det innan den gick av och jag skulle tappa länken.

Sen ang. denna sthlmsresa vi har planerat.. den måste vi ta och bestämma oss för ett datum och boka så vi verkligen tar oss iväg =) är ju bara så svårt när inte jag och Johanna jobbar samma helger.. finns inte så många tillfällen att spela på tyvärr!

Nä, åter till denna ommöblering.. ska ta fram tumstocken och mäta och kolla så får vi se vad de blir av saken!

Kommentarer
Postat av: Linda

inte behöver du möblera om, jag som tycker det är så fint som ni har det =)



jo, han har haft det bra, tror och hoppas jag då :P

men nu är det över, ganska skönt faktiskt! :)

2009-05-25 @ 21:11:36
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

vet du , de låter kanon =D

2009-05-25 @ 23:11:27
URL: http://suziQ.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0