rensning

Ikväll påbörjade jag en rensning av min garderob. Där fanns det mycket som jag sparat genom åren och alltid tänkt om förmodligen samma plagg, "kan vara bra att ha.." men eftersom flera år senare jag fortfarande inte använt nått av dom dära bra-att-ha-kläderna så åkte dom i svarta sopsäckar ikväll. Så två säckar blev det som ska snöras, men det tar jag imorn för jag tycker jag har kommit en bra bit på vägen iallfall.

Nu är jag trött efter en sånn här måndag, nu ska jag lägga mig och på otroligt dåligt humör känner jag att jag är, och det blev knappast bättre när jag kom på att jag måste kliva upp klockan 7 imorn för att flytta Jens bil för att dom ska sopa här bakom. Lyckat på min lediga dag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0