onsdag

Det är redan onsdag.. och ikväll kommer Jens hem! Fast det blir ingen lugn och ro ikväll alldeles tydligt, Jens informerade mig igårkväll om hur mycket vi har att göra.. först och främst så är han inte hemma förens vid 8 kanske, och då skulle vi till backen för att hans pappa fyller år, sen var vi bjudna på fika hos mattias som också fyller år så dit ville han också hinna. Och som om inte de vore nog så ska vi och handla, och så måste Jens rensa ut sitt baksäte i bilen för annars rymms vi inte. Så de känns som att vi kommer ha häcken full ikväll..

Johanna kom ohc hämtade lilla Tuvisen alldeles nyss för hon har jobbat natt, så då passade jag på att kliva upp. Ska klä mig och fara på mörtis där jag är bjuden på frukost, inte dumt. Sen ska jag göra en massa ärenden, b.la systemet åt Jens, köpa några leggings för fjolårets leggings är inte särskilt fräscha, det är hål och maskor lite varstans. Sen har jag lite andra små saker att göra men de kan jag inte avslöja här för då blir de det ju ingen överraskning.

Igår gjorde jag mig av med vårat berg av tvätt, väldigt skönt. Tvättade även upp våra "husvagnstäcken och kuddar" så dom har jag vikt ihop fint och lagt i en ikeapåse som ska få vara där tills de kan komma tänkas behövas här i framtiden :)

Nu ska jag klä mig och bege mig mot tessan för frukost!


Kommentarer
Postat av: Linda

det hade visst bara varit 10-12 st på visningen igår.. vilken osis ;)



jag vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda.. vi ska väl hämta mamma o pappas husvagn nån dag, sen så kommer min morbror m ed familj upp från umeå, så det kan hända att vi snippar till mamma o pappa för att träffa dom, man vet aldrig :)



när åker ni upp till vougga? fölr visst skulle ni dit?

2009-05-20 @ 14:30:36
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

Tack =) ja de känns så jävla bra =)

2009-05-21 @ 12:06:42
URL: http://suziQ.blogg.ses
Postat av: Linda

yes, fiskefestival för oss nästa helg, kom dit en sväng om ni har lust =)



har ni haft det bra i vougga? bra väder och så?



2009-05-23 @ 21:37:09
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0