återfunnet!

Det som inte är stulet de kommer tillbaka, och ja nog är det så alltid. Om jag bara hade öppnat ögonen, tänt lampan, hämtat en stol och flyttat på lite grejjer så fanns julgrejjerna där bakom. Vilken lättnad, jag började minsann tro att mina tomat från 1988 hade blivit stulna! Så nu ska här julpyntas för i nuläget står alla tomat och stjärnor på köksbordet och där uppfyller dom ju inte riktigt sin mening.


En promenad har det blivit ikväll, nödvändigtvis skulle jag he mig ut när det regnade som mest. Som belöning for jag på lösviktshuset och köpte lite sura remmar. Halva poängen med prommisen föll ju men frisk luft fick jag iallfall.


Idag blev andra julklappen avverkad, även den till mamma. Julkorten är inköpta så nu fattas de bara att skriva adressen på dom och köpa frimärken för att sen stoppa dom i brevlådan när det blir aktuellt.


Jag har lagt fram ett litet förslag till Jens idag, ett utbyte av julklappar. Han får skoterskor av mig och jag får en kaffemaskin av han. Om jag får igenom min deal vet jag inte, han tyckte jag skulle önska mig något "roligare.. " t.ex en TV till husvagn. Hans tanke bakom de var nog att han skulle ha mer nytta av den än en kaffemaskin han som inte ens dricker kaffe. Kanske inte så kul att veta vad man får i paketet, men fördelen är att han får något han verkligen vill ha, och samma lika gäller mig.



Nu ska jag plöja igenom ett till avsnitt av Rederiet, är nämligen på sista säsongen (säsong 20) så de är lite spännande faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jens BORDE dricka kaffe, för det är gott, så du borde få en kaffemaskin bara för det :)

2009-11-27 @ 08:03:20
Postat av: Hanna

näj för fan ingen kaffemaskin!!! =)

2009-11-27 @ 10:13:37
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Jooo!!

一台咖啡机!!!!!

2009-11-28 @ 03:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0