spontan

Igår.. eller ska man säga igårkväll blev det en spontanresa till Ikea med Johanna, vi var framme i happis vid halv 6 och dom stänger klockan 19 men nog ska ni ju tro att de gick förstöra pengar lika fullt på så kort tid. Men jag är iallafall nöjd med mina inköp, sen är mamma skyldig mig nån krona också så de rätar väl till sig lite på kontot då :)


De är verkligen underbart med PT på morgonen!! Jens har varit så slug och tagit nått erbjudande han fick om PT för 100kr i månaden i 6 månader så nu har vi tidningen varje morgon i ett halvår :D



Däremot så har jag sjuuukt ont i min rygg, en molande värk som inte på något vis går att lindra hur jag än gör. Så de kan ju bli en spännande upplevelse att jobba både ikväll och imorn när jag knappt orkar bära upp mig själv!


Nä efter ett låångt telefonsamtal med Sofia nu så ska jag göra de jag egentligen klev upp i tid för, nämligen städa och plocka upp dom nya ikeaprylarna :)

Kommentarer
Postat av: Linda

men hanna! du kan ju inte sticka iväg sådär utan att säga något!! hade jag vetat att du skulle på ikea hade jag skickat en liten ljusbeställning minsann. fy skäms på dig ;)

2009-11-04 @ 11:27:47
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0