första, andra, tredje!

Första, andra och tredje kaffekoppen är averkad för idag. Har haft finfrämmande av Linda nu på morgonen, de var trevligt för de är väldigt långt mellan gångerna vi ses!
Nu ska jag hoppa i duschen och färscha till mig, dels på huvudet för mitt hår är inte tvättat sen i fredags och då kan ni ju tänka er hur de ser ut, de är fettigt och äckligt efter två dagar i vanliga fall..  nå närmare detaljerat går jag nog inte på. Jag får se de som så att jag har sparat på brunfärgen =)


Ska ner på stan för fjärde och eventuellt femte koppen kaffe idag. Egentligen var planerna att jag skulle upp på Kollektivet, men de blen snålt om tid så jag tar det imorgon.


Till något annat, tro det eller ej men imorn ska jag på husvisning.. de kunde man inte tro va! Det låter ju lite konstigt kanske att JAG ska, men de är så enkelt att Jens jobbar ju som sagt borta och bägge visningarna var under tilden han inte är hemma så då gör vi som så att jag far och kollar med sällskap av Johanna, Sabina? Linnea? jag vet inte vem, men är det något som jag tycker han bör se så får vi boka en egen visning när han har möjlighet att vara med =)
Jag tvivlar på att de är något för oss, eller ska man kanske säga Jens. Men man blir en erfarenhet rikare och de kostar inget att kolla.


Nu måste jag hoppa i duschen för jag måste nog schamponera håret inte bara en gång..


Kommentarer
Postat av: Linda

då tackar och bugar vi! =) det lät som att vi skulle vara i älvsbyn klockan 12 på lördag, så om vi kanske kommer och lämnar henne vid 11, går det bra?!

2009-11-10 @ 20:18:50
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sara isacsson

det var spännande tills jag såg den, haha! :) dubbelt så stor som min men de var jätte dålig planlösning så jag behåller min lilla lya ett tag till :) såg att de kollas på hus för er? va kul! =) hur går de?

2009-11-10 @ 21:10:10
Postat av: Linda

har inte pratat nå med henne om det, ska dock dit imorrn, så då ska jag höra =)

2009-11-11 @ 08:24:28
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst är de det?! =)

Hur är läget med er? Hur mår du efter ingreppet? Kram

2009-11-11 @ 10:19:27
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, de vore nåt de :P

2009-11-11 @ 15:52:19
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0