första dagen

Idag är den första dagen jag arbetar som fast anställd, om ni nu undrar om de var någon större skillnad så är svaret nej. Ingen alls faktiskt!
Jag jobbar till helgen och de känns inte helt okej, man blir bortskämd när jag varit ledig tre helger på raken och man saknar inte helgjobbet såååå värst mycket att man längtar till det. Men om jag gissar rätt så överlever jag nog.

Tyvärr måste jag erkänna att jag har ont i halsen och sakta men säkert börjar en konstig känsla i hela kroppen krypa sig på, så jag tror minsann att jag ska ta alvedon och snöra mig isäng så har jag tur vaknar jag pigg och alert imorn, istället för att vakna upp med grissjukan :) Har väntat det, Jens är krasslig och bacillerna har ju en tendens att vilja hoppa över.

Nä, två alvedon och tre klunkar coca cola sen sover jag nog! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara! Du kan ju höra av dej efter de nån gång om du har lust. Lycka till!

2009-11-03 @ 09:24:55
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Linda

FÖRLÅT!! :D



men jag änner mig pigg och kry idag, även harry verkar vara det, så för oss var det snabbt övergående. per är dock en liten vekling som varit krasslig flera dagar ;)



hoppas ni klarar er, eller att det går över snabbt!!

2009-11-03 @ 10:18:53
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0