grekisk pyttitpanna

De är vad som står på menyn idag, har precis lagt filen i marinad.. fast den ska visst ligga i minst sex timmar som de stod så fint på receptet men så blir de inte idag.

Håller på att försöka få någon ordning i detta hem, de tar sig sakta men säkert.. men då kommer vi ju till detta ständiga återkommande bekymmer, hur ska man bli nöjd i alla rum?! alltid är de nånstans de blir sådär halvers och så på nästa ställe blir de kanon, i mina ögon iallfall :)


Om ungefär en timme sätter sig Jens i bilen på väg hem från Gällivare.. så om nån timme är han hemma :D


Nu börjar repreisen av andra avenyn så jag ska ta mig en kaffekopp och vara taktisk att stöka på i vardagsrummet så jag kan slå tre flugor i en smäll samtidigt, dvs dricka kaffe, städa, OCH se andra.


Kommentarer
Postat av: Linda

då är ju jens o per ganska lika. men jag vet att du rbukar få med jens på stan, innan jag får med mig per dit... vilken tråkkille man skaffat sig ;)

per är likadan, han vill helst handla i öjebyn, eller i bersika typ :P



i helgen har viväl inga speciella planer.. jens ska väl hjälpa per imorgon, annars ville per jaga..

sen får vi se vad den har att erbjuda =)



smakade maten bra ?

kram!

2009-11-05 @ 21:20:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

nu när ett dygn snart gått, måste jag höra hur du mår? haft några känningar förutom illamåendet??



vi åkte som vanligt hem till mamma o pappa igår =P vad förgyllde du din kväll med?

kramar!

2009-11-08 @ 11:04:26
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa Isa lever fortfarande, tro det eller ej haha ;) Skaffade ju henne då jag var 6 år så hon är 15 år nu!!

2009-11-08 @ 15:34:29
URL: http://saralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0