kokta ägg!

Måndagmorgon, de innebär att ännu en helg är förbi. En trevlig sådan har de varit, tjejfest med tacos och vin på fredagkväll och på lördagen umgicks vi med Per och Linda i stort sett hela dagen. Igår söndag gjorde vi i princip ingenting, köpte en ny tvättkorg och hälsade på våra föräldrar. Nu är det måndag, Jens har farit, jag ska på jobbet, jag har en lååång arbetsvecka framför mig som inte slutare förens nästa måndag 15.30. Puh! Men jag ska inte klaga, har inte jobbat en hel helg på 7 veckor. Så jobba en och vara ledig tre efter det igen är ju inget att gnälla över, inte med tanke på i vilken bransch jag är.


Det börjar dra ihop sig för min 22års dag nu.. så iveckan ska jag ta itu med bakningen. Alla ingredienser finns hemma så jag har ingen ursäkt längre. 16 dagar kvar!


23:e november idag så jag och Jens har varit tillsammans i 1 år och 4 månader nu då alltså :)


Nu är mina ägg färdigkokta och jag ska hoppa i duschen så jag får äta frukost nångång!

Kommentarer
Postat av: madde

Gomorron! Tur att nån ær morgonpigg o bra på att uppdatera så jag har nånting att læsa såhær på morgonskvisten ;P Jag har jobbat min tredje natt nu, men snart får jag gå hem och sova. Ha det så bra! :) kramar

2009-11-23 @ 06:24:36
URL: http://maddestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0