planeringsdag

Igårkväll tänkte jag att jag minsann skulle försöka släpa mig upp när Jens for strax före 6 och de är av den enkla anledningen att vi har planeringsdag med jobbet idag, 8-17. Oduschad ooch skitigt hår som jag hade så hade jag inget val än att ta itu med det på morgonen, dumt kan man tycka. Jag var död och efter några snoozningar orkade jag kliva upp, så nu sitter jag här dricker en kaffekopp, nyduschad och tidningen har jag läst. Nu återstår de bara att göra mig färdig, ska lyxa till det med mascara idag och sådär lite lagomt volymierat hår!


Alltså, vet ni vad? Jag är SÅÅ himla glad, kanske att det här var sista veckan jag blev lämnad själv på måndagmorgon. Kanske att Jens börjar jobba hemma ett tag nu. Men jag skulle tro att jag inte har sånn tur, men jag hoppas! De vore ju rena lyxen att han kom hem strax efter 16, lagomt trött äter middag och lägger sig i soffan och somnar där. Något störande kan man tycka, men inte när man haft han borta sen i februari varenda vareviga vecka.. Ja, de skulle vara skönt!


Nu måste jag sätta fart, vore ju förargligt om man var tvungen stressa när man haft nästan två timmar på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0