snart torsdag.. snart fredag

Onsdagar är en sånn dag när de bara är en dag kvar till torsdag som innebär att imorn kommer Jens hem för den här veckan! De är alltid lika härligt :) Jag skulle mer än gärna önska att han fick jobba hemma ett tag så jag fick ha han hemma vaarje kväll.. de skulle underlätta på många plan. Men till våren får han gärna jobba borta igen, så han är ledig varje fredag så vi kan vara i vuogga i husvagn ;)


Jag längtar hem! Jag vill hem till röran.. sällan man vill de va, men jag skulle så gärna vilja få färdigt. I nuläget är det lampskärmar och ljusstakar i sängen, soffan är överbelamrad med gardiner, förpackningar, ljus, och på köksbordet står de 714 glas och 19 kaffemuggar som säkert vill ha sin givna plats i köksskåparna. Jag skulle tro att de där får bli morgondagens sysselsättning efter jag slutat jobba.. som tur är har jag en kortis så jag slutar redan 11.15 så då hinner jag få undan innan Jens kommer hem :)


Snart är det fredag.. jag gruvar mig så de inte är sant..

Kommentarer
Postat av: Linda

jasså, men då anske han är supersugen på en tripp dit upp ;)passar bara dag så vill jag gärna hänga med, svårare är det att övertyga herrn i huset.. men har han jens med sig kanske han är lättare att övertyga ;) man kan ju alltid hoppas om inte annat!

2009-11-04 @ 21:07:15
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja :P Kaffe låter ju inte helt dumt! När?

2009-11-05 @ 11:13:02
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0