tisdag

Mina önskningar om att de var min sista vecka ensam hemma kan jag nog glömma lika fort igen, tyvärr. Usch, jag är så less på det här!

Idag är jag trött och åter trött. Igårkväll la jag mig på soffan och tittade på ännu ett avsnitt av Rederiet (går inte sluta se.. ) men jag vaknade strax före 3 inatt och upptäckte att jag hade visst somna på soffan, så jag knatae ganska fort över till sängen och fortsatte sova. Men då började jag drömma en maska hemskheter så när jag vaknade visste jag inte riktigt vad som var sant, så jag kollade upp med Jens om hur verkligheten såg ut och den var som jag misstänkte, han är visst kär i mig ;P


Mina planer om att röja upp hemma och ta en behövlig promenad gick i kras, jag hamnade hos Sabina på kaffe istället och där stannade jag tills jag började jobba i princip. Jag får göra ett ryck när jag kommer hem ikväll alternativet spara de till imorn.


Iveckan har jag 5dagars vecka och bara långa turer, kan låta fjantigt att gnälla över sånna saker men när man inte är van så blir de genast jobbigare. Har jag nog inte gjort sen i maj månad, och man vänjer sig fort med bekvämligheterna men oj vad jag är nöjd över att få jobba på rätt sida av dygnet, alltså på dagtid.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag vet, men det är faktiskt grymt skönt att få det ur världen :)

2009-11-19 @ 11:16:26
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN SSSÄKERT ;) När är de tänkt man ska komma? det här med middag, ska vi handla tillsammans eller?

2009-11-20 @ 13:55:45
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej.. Ja, jag skulle vilja prova på det här med att vara mörk, men tror inte jag skulle trivas i det. Vågar inte släppa min blonda kalufs. Ursäkta, FJUN! :D



Jo, vi är mycket bättre nu, och det är SÅ skönt! Lite snorig dock, men inte "förkyld".



Klart han fortfarande är kär i dig! ;)



Kramis

2009-11-20 @ 16:23:39
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0