torsdag

Andra julklappen är ordnad, dom här gångerna är det Nils och mamma att vara först ut på tur. De känns ju som en evighet till jul men de är bara två veckor kvar till första advent så om drygt två veckor är ju allt julpynt framme. För mig känns de som att de nyss var jul.. men de är visst ett år sen sist. De innebär ju också att jag fyller år snart, 22 år. Jag tyckte nyss jag blev 18 och dom kom och hämtade mig och tog på mig ögonbindor så jag inget såg, körde runt runt så jag blev yr i bollen så jag skulle virra bort mig. fick en tårta som var väldigt orginell.. de var tider de, och längesen.


Helgen är ganska fullspäckad, fredag ska vi till norrfjärden hos Per och Emma där vi "alla" 8 ska samlas för en trevlig kväll. Lördag mitt på dagen kommer Kajsa för att bo här hos oss till på söndag eftersom matte och husse ska på galejj. På kvällen är vi utbjudna av pappa på 1906 så då ska vi och äta middag, jag, Jens och mamma, pappa. Sen söndag har jag tvätt upp till öronen som jag bara måste ta itu med.


Jaja, nu ska jag ta och göra mig färdig så jag är klar när pappa kommer.. vi ska laga min bil och gå ut på lunch. Sen ska jag iväg och jobba, som jag dessvärre inte ser framemot. Men nu är det bara 16 timmar kvar till helg!


Kommentarer
Postat av: Lea

men perfa då kommer ni till LIF lördag morgon och bär ved, kan kajsa leka med Doris;)

2009-11-12 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0