underbara fredag!

De är märkligt hur härligt de alltid känns på fredagar.. speciellt när man går mot ledig helg!

Upptäckte i tidningen att de är fredagen den trettonde, så vi får väl se om jag kommer att drabbas av oturen men än så länge har jag iallfall klarat mig :)

Idag när jag slutar är det järnet till mamma, sen vidare till mormor och morfar och sen rally hem för att hinna göra mig klar så vi befinner oss i norrfjärden vid 18.

Jag har bett Jens koppla in lampan i köket, har nu påminnt han tre ggr redan idag så kanske kanske att jag blir överraskad när jag kommer hem, att den faktiskt hänger där den ska och funkar ;)



Jag har en dålig känsla i magen som vägrar släppa..


Kommentarer
Postat av: Malla

Men jag vet, fast ändå, jävligt SKÖNT att det inte ser ut som jag hehe :D

2009-11-14 @ 15:14:07
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0