underbara helg..

Om denna helg är så underbar, de tål att diskuteras. Är det något jag svskyr med detta jobb så är det dessa helger när man måste arbeta, och aaalla andra är lediga. Är de undebart så säg?! Det kan inte jag tycka!


Hur som helst, vi hann med en lunch på furuborg med Per, Linda och Harry innan de var dags för mig att dra mig mot jobbet och här ska jag infinna mig till månadgeftermiddag. Jag är inte bitter som ni hör..


Ikväll när jag slutar jobba ska jag mest troligt fara och hälsa på Linda. Eftersom våra karlar är i trolltjärn så är hon också alen ikväll så då kan vi ju kanske slå oss ihop. Så, eventuellt blir det så =)


Nu ska jag ta en kaffemugg! Trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag lider med dig.. Men se det positivt, när alla andra släpar sina trötta ben till jobbet på måndag, då är du ledig! ;)



Tack för igår, förresten!



Kramis

2009-11-27 @ 19:56:33
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0