Du är vad du tänker!

Idag har vi varit på föreläsning i luleå av Mia Törnblom - Du är vad du tänker. Herregud så bra den var!! Hon är ju helt otroligt duktig. Sist jag var på föreläsning satt vi mest och ritade teckningar till varandra för att de va så ohiskelit ointressant, men idag satt vi nog alla spikade och lyssnade, och skrattade framförallt!

Här hemma pågår de lite byggnation, b.la en klocka har jag klistrat upp idag som jag inte lyckades fullt lika bra som jag hade hoppats på, men jag skickade ett mms till Jens och han tyckte den såg rätt läcker ut så de var ju ett bra betyg iallfall, trots lite sneda siffror :)
En väggtext som lyder "Fånga dagen" har jag också investera i idag, så den ska jag spika upp i hallen tänkte jag. Sen för att inte tala om mina fina korgar jag köpte på Jysk, väldigt praktiska. Har fått inspiration av Jessan så i en av dom har jag hällt ut mina 600 värmeljus så nu är de väldigt enkelt att byta och tända ljus, nära till hands om man så säger.

Nu ska jag ta fram hammaren och störa grannarna lite såhär på kvällskvisten sen ska jag stupa isäng med lätt huvudvärk för imorn ska jag ju nämligen på besök på mitt nya arbete. Kl. 10.15 ska jag vara på chefens kontor.
Idag slog de mig, nu ihelgen gör jag min sista helg på Kollektivet.. herregud, de närmar sig. Frågan är om jag ska klara mig från tårar när jag lämnar tillbaka nyckeln och åker ner i hissen? Fast som tur är, alla finns ju kvar och många av dom träffar jag ju titt som tätt. Jaja..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jäsiken, hade också velat se hennes föreläsning. Och ännu mer när du nu säger att den avr så bra! AVIS! :D



Jag har föreslagit 4-5 till Linda, så hinner vi med att träffas en stund. hur låter det? vore kul om du kunde stanna ett tag :)



Kramis

2009-10-08 @ 14:19:37
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Men då säger jag som jag sa till Linda. Du får bestämma tiden, men alla är välkomna från 4 om man bara vill snacka lite skit eller så ;)



Kramis

2009-10-09 @ 00:49:51
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, du vet att ibland ska man förvåna andra och det tyckte jag att jag skulle göra igår ;) en eloge för att jag skrivit så många inlägg under så kort period tycker jag att jag ska ha ;)

haha!



yes, ses imorrn!

2009-10-09 @ 07:59:13
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

han får stanna hemma med mormor , morfar och mostrarna, han kommer nog ha det minst lika trevligt här som vi har det där! =)



ska hälsa grattis till han. kanske jag ger han en kram från dig tom ;)



ses imorrn, kram!

2009-10-09 @ 21:56:22
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0