gruvensamt

Onödigt att vara vaken den här tiden då man är ledig kan man tycka, de håller jag med om men de gick bara inte somna om imorse när Jens for. Så nu har jag lega och trilla i drygt en timme och nu täntke jag att de är ju lika bra att jag hämtar datorn till sängen en stund.

Idag står tvätt på schemat, eventuellt lite städ också! Är jag smart går jag ju ner i tvättstugan redan nu eftersom min tid ändå börjar klockan 7, men dels måste jag klä på mig och dels är jag lite mörkrädd än så länge. Så jag väntar på att de ska ljusna lite till.. kanske kokar mig lite kaffe så länge =)

Helgen som varit har jag knappt hunnit med, fredagkväll var vi hos Jonas (och Sabina ;P), vi såg idol som dom flesta andra svenskar en fredagkväll. Lördag begav vi oss till skogens ände, närmare bestämt Hollsvattnet, hälsade på Per och Linda som befann sig där! Igår var en sånn där vanlig söndag med tuusen saker så vi var inte hemma förens närmare 22 igårkväll, så de var nästan bara marsch pannkaka isäng.

 

Jag gruvar mig och önskar att Jens var hemma iveckan.. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

men hanna, nu ska vi inte vara såna!! =] det går fort till holls, så det så :D

2009-10-26 @ 21:46:36
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0