ständigt trött

Att vara ständigt trött är inte särskilt kul, de går ut över allt och alla men framför allt Jens. Så jag ser verkligen framemot att få ordning på sovrutinerna när jag går över på dagtid. Inatt somnade jag väl kring halv 4-tiden och såklart orkade jag inte upp förens strax efter halv 12. Inte särskilt normalt att vara vaken fyra nätter irad och sova på dagarna, inte undra på att humöret far. Nåja, snart får vi rätsida på det också!

Har haft Julia på kaffebsök på hennes lunch, och nu är jag i full gång med att tvätta. Ikväll ska jag och Julia till Linnea och Herman, och sen ikväll ska vi se Andra avenyn :)
Börjar vara hög tid att gå ner i tvättstugan och stoppa in den tredje maskinen av sex, hade de inte varit för att jag inte vill förstöra Jens röda ganska så nya tröja så hade de bara vart två maskiner kvar, meen nu var fallet inte så. Ska nog börja med någon slags middag också, har tagit fram bacon och varit på affärn och handla purjolök så jag hade tänkt göra pasta och nån typ av baconsås fast nu börjar jag lite smått ångra mig, hade varit godare med korv och potatis. Men nu är ju baconen upptinad så de är väl lika bra att fullfölja de då.
Jag har länge varit sugen på tacos nu, har hunnit äta de flera ggr också men jag är i ett tacosil. Så jag har bestämt att på torsdag när Jens kommer hem blir de tacos, vare sig han var sugen på det eller inte men han blir nog ganska glad om middagen står på bordet när han kliver genom dörren.

Har länge varit sugen på en till Ikearesa också, insåg igår att alla doftljus börjar vara uppeldade och man kan ju inte köpa doftljus någon annanstans än på Ikea ;) Såå.. jag måste dit, snart. Kanske jag skulle ha varit klok och väntat på lönen som är ett par veckor bort. Nån som är sugen på en liten ikeatripp efter den 27:e? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hänger gärna med till ikea den 27 :)

2009-10-13 @ 15:51:12
Postat av: Anonym

Ojoj, flera dagar senare, såg NU din kaffekommentar. Har du tid idag? :)

2009-10-14 @ 08:24:47
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Linda

då har per äääntligen jobbat färdigt för veckan och vi får se han lite mer! och framförallt få lite hjälp här hemma! =) känns som att vi knappt sett han de senaste veckorna. och harry ropar bara efter pappa på dagarna, han saknar nog per ganska mycket! =)

2009-10-15 @ 08:07:15
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

min kusin hade värkar sen kl 3 inatt och jag hoppades att det skulle ta fart, vilket det gjorde. nu har en liten tremänningstjej till harry kommit ut i vida världen! =)



vi har inga speciella planer, mitt enda krav var att vi skulle avra med tillsammansoch umgås! =P söndag ska vi dock på 1årskalas, det vert jag då.

vad ska ni hitta på? ska ni vara i pite eller ska jesseboy jaga?

2009-10-15 @ 21:03:20
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

kan inte han avstå jakten som per ska göra i helgen? =P hälsa han att jag tycker att han kan göra det, iaf en av dagarna :D



blir det samma färg på håret eller ska du göra det mörkare?

jag tycker def att vi ska träffas om nu jens är hemma nåt =)

jag hade faktiskt tänkt att vi skulle göra en beställning men då var inte du på msn, iofs så är det kanske lättare att beställa om vi sitter bredvid varandra, slipper det bli fel =)

2009-10-15 @ 22:12:16
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0