stunden är kommen!

Idag, tisdag, 20 oktober, inatt, nu, snart ska jag jobba min sista natt!! De är både med glädje och sorg, men de vet ni ju redan men de är värt att nämnas en gång till :)

Igår när jag och Julia befann oss med volvon på Ica supermarket så hände de jag egentligen väntat på länge, volvon gick i totalstrejk.. vi skratta så jag höll på att kissa ner mig, men efter en stund tyckte jag de inte var fullt lika kul så en liiiten liten tår hann de komma. Jätteenkelt att få guidning från gällivare i telefon är ju kanske inte enklast så de sluta med att Niklas och Julia puttade mig och volvon halvvägs till backen. Skitvolvo om ni frågar mig så nu kör jag på säkra kort, pärlan.. dvs min bil :)

Jaja, nu ska jag packa ihop lite nödvändigt för inatt. Sofia tyckte jag skulle komma en stund tidigare så vi hann träffas, och ja de kan jag väl göra. Ska förbi på kiorran och unna mig en cola för inatt, den tredje för idag.. har hunnit med 2 33or under dagen, men jag måste fira att de är sista natten och då är cola lämpligaste drycken att fira med!


Kommentarer
Postat av: Linda

men vad sjutton!!

går det inte helgen där vi skulle bort, fast den 13e istället. alltså fredagen? nån dag måste vi ju kunna klaffa in!!

2009-10-21 @ 13:53:52
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0