tråkig variant av lördag

En hysteriskt tråkig lördag har jag..

Tog sovmorgon till närmare halv 11 och en stund senare bjöd jag över Sabina på kaffe som gud vare tack och lov blev kvar en bra stund. De enda sociala jag haft idag, ensam hemma och ingen bil. Hade planer på att köra upp till Långträsk och hälsa på mamma och pappa men isf hade jag nog fått ta bussen dit för Jens har bilen. Så de sket sig!

Nu sitter jag med en färgbomb i håret och rensar avloppet i duschen, visst har jag roliga saker för mig en lördag? Jag kan då komma på tusen andra saker som man skulle kunna göra, som är betydligt roligare.

Nu ska jag spola avloppet för nu har nog avloppsrens gjort sitt i ledningarna och sen ska jag skölja ur håret!

Trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: Linda

tog in dust it när jag kom hem idag så nu är dom inne i värmen igen ;D



kul att ni ville titta förbi ute i skogen igår =)

2009-10-25 @ 22:00:53
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0