usch och fy!

jag har insett hur mycket jag ogillar att jobba natt, usch för den lede! Om jag säger såhär, oktober månad kommer vara den längst i mitt liv!! Jag gruvar mig för inatt och jag gruvar mig för helgen som komma skall.. och för nästa torsdag, och nästa tisdag, nästa onsdag, nästa måndag, och nästa fredag och nästa lördag. SEN!! slipper jag de och den sista natten ska jag fira, jag vet bara inte hur.. men jag kommer nog på något.
De är så tungt och de är så trist, vara vaken om nätterna och sova om dagarna.. hur normalt är det?! Man ser inte en människa på en hel helg förutom dagpersonalen jag löser av morgon och kväll. Nä jag längtar så inninorden tills jag slipper och får komma på dagtid istället.. blä!

DE var allt jag hade att säga idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

dom kom hem till slut! dom kan konsten att vara borta länge :D



jag o harry gjorde inte alls mycket.. var typ inne hela dagen, var ju så tråkigt väder ute.



du får försöka tänka positivt över de nätter du har kvar, du har ju faktiskt fått ett fast jobb! =)

2009-10-05 @ 20:32:17
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Men det är ju kanon att det inte behövs så mycket. Då är det ju som det ska :)



Håll ut nu, du klarar biffen! ;)



Fått mitt SMS? Vore kul om ni hakar på. Linda, Per & Emma ska med. Vi bjuder på bakad potatis med tillbehör. Varlfri kötttillbehör medtages av respektive. Grillmöjlighet finns. Är ni med? :)



Kramis

2009-10-06 @ 12:22:25
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0