yr i knoppen!

Som jag planerat blev de tacos som serverades till middag idag, Jens kom hem tidigare så maten var inte färdig när han klev genom dörren utan istället fick han hjälpa till med att steka köttfärsen för han gick mest och gnällde över hur ohiskelit hungrig han var =)

De är för mig obegripligt hur man kan vara stendöd när väckaren ringde 10.50?! Kan jag bara inte förstå, men så var de!! Jag blev kvar i sängen till närmare halv 12 och då blev jag bjuden på kaffe hos Linnea så jag klädde mig och gick dit. På vägen hem (den jättelånga, typ 150 meter) blev jag alldeles yr i knoppen och de kändes som benen inte orkade förflytta kroppen en meter till, men de kändes bara så för hem tog jag mig. Efter två mackor så blev de bättre, men de var obehagligt. Hade ju varit väldigt skenant att trilla ihop mitt på sundsgatan :P

Nu ska jag invänta helgen som är här om inte allt för många timmar :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine Strand

Vad sägs om en hälsoundersökning för fröken Aldrin?? Det kanske skulle vara på sin plats! Var inte så tjurig :P

2009-10-16 @ 08:50:58
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! :) Absolut att man måste får vara nyfiken, det blir man ju ibland! Jag pluggar till sjuksköterska i Skellefteå, är verkligen en super rolig utbildning men just nu lite svår men men :) Vad gör du själv nuförtiden då? Kram

2009-10-16 @ 09:43:10
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Linda

men du får hoppas på att det regnar, för inte far han väl och jagar då ?= P

eller far han i så fall ändå ?=)



yes, vi kan höras senare!

det blir mycket beställningar för mig nu, ska beställa det där startkittet med mineralfoundationen också, men det skulle jag få i julklapp av mamma o pappa =))

2009-10-16 @ 09:53:40
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0