bilder från helgen

Nu är vi hemma efter en trevlig helg i a-jaur med Per, Linda och Harryboy. De är inte många minuter sen vi satt oss på arslet hemma. Hälsat på Ermebring/Lindkvist, ätit middag med mamma och pappa, hälsat på hos Jens mamma och pappa och slutligen panta och storhandla. Nu lägger jag in några bilder och sen ska jag skynda mig till soffan innan Jens har hunnit äta upp alla kanelgifflar, så ska jag hinna få mig nån så är de bäst att lägga på en rem =)

















 

 

Tack för ihelgen, och med de säger jag natti natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

:)

vilka 'läckra' bilder det var på mig... :D

haha, du får dock gärna skcika bilderna du tagit i helgen nån gång när du har tid!



absolut, en nästa gång ska det def bli! då ska jag se till att vara mer utvilad och kanske få sova lite längre än till strax baki sex varje morgon, så jag inte är helt död kl 22 på kvällen ;)

2009-09-27 @ 22:30:50
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0