brownie!

Japp, numera har jag ett hår som går mer åt de bruna hållet. Jag är nöjd! Hörde ni det?! :) Man skulle dock kunna säga att jag är steg ett till brunett, Linda tyckte inte att vi skulle köra pang på, hon mena på att jag inte ska få en chock när jag tittar mig i spegeln, och ja.. de kan ju vara klokt! Därifrån kom jag iallfall nöjd med min nya hårfärg, lockigt och ytterst lite toppat hår, och ett shampo och balsam.

Jens har anlänt hem för ett dygn ungefär, sen är det jakt som gäller. För mig är det jobb som står på schemat. Jag längtar till måndag, då är den helgen förbi och man kan börja se framemot nästa.

Efter påtryckningar så lägger jag väl upp en bild på mitt "nya" hår. De finns en regel, titta inte på den eldröda stora näsan pga. en finne. Eller finnen på hakan.. eller kinden.. eller den andra finnen på hakan. Eller på mitt väldigt naturliga osminkade face. Men de var ju som sagt inte ansiktet som var poängen, utan håret!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mkt mkt snyggt :D

2009-09-18 @ 06:19:22
URL: http://emmagranlund.blogg.se/
Postat av: sab1na

SNYGGING! du vart jättefin! :) dricka kaffe idag?

2009-09-18 @ 07:36:55
Postat av: lea

super fiiint, o vilka underbara lockar!! håller med sabina kaffe?

2009-09-18 @ 09:10:39
Postat av: Sara

MASSOR fint! :)



Men oj, då är det ju verkligen på tiden att du får dig en titt. Vi har ju bott där sedan drygt två veckor. Igår lagade jag den första riktiga middagen där. Nu har vi till och med sittplatser för ev. gäster. Så när du hälsar på behöver du numera inte sitta på golvet! ;)



Du/ni är alltid välkomna!



Kramis

2009-09-18 @ 10:06:46
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0