sömnsvårigheter

Godmorgon eller godnatt?
Ja, att jag inte skulle kunna somna var kanske inte nån överraskning. Har verkligen försökt med allt, läst, snurra åt höger, snurra åt vänster, lega på rygg, lega på mage, snurra till vänster igen.. ja jag har försökt ALLT! Nu efter ca två timmar grubblandes och sömlös i sängen så började hungern smyga sig på sakta men säkert. Har just ätit mig två tallrikar med vanlig hederlig naturell yougurt, och herregud så gott de va! Första skålen blev med corn flakes och nästa med frosties.. i princip samma sak men smaken är ändå olika.
Jag har hunnit tänka och grubbla på det mesta och de ska ni ju inte tro att man somnar nå hemskt mycke fortare utav, snarare tvärsom. Men är man nu dum och sover till närmare halv tre så får man skylla sig själv helt enkelt! Kan ju tillägga att jag inte somnade förens vid 8-tiden imorse men för att kunna somna på kvällen så måste man föröska ta sig upp vid lunchtid vilket jag nu inte lyckades med som jag vackert får äta upp nu.

Imorgon SKA jag upp 9.20 när väckarklockorna ringer men man får lägga till EN snoozning på de däremot, de är tillåtet.

Till helgen verkar campingplanerna med Linda och Per gå i lås, så de ser vi framemot! Premiären med kaben. Idag ramlade för övrigt ägar och försäkringspapprena in genom brevinkastet, jag tjuvöppna Jens post eftersom jag förstod att de handla om husvagn, och när jag titta på papprena så kändes de allt bra!

Nä nu har jag två alternativ, antingen slå igång ett avsnitt av rederiet eller så släcka ner allt och gå tillbaka till sängen. Medan jag publicerar de här inlägget ska jag ta beslut om hur jag ska göra!

Önska mig lycka till att orka ta mig ur sängen imornbitti!


Kommentarer
Postat av: Linda

har du fått dig nån sömn i natt? jobbigt att inte kunna sova!



enligt per var det väl inte sådär jätteviktigt att jaga, vilket jag trodde..! men då kanske vi kan fara på nåt roligare stället=)) jaja, lika dom får bestämma så dom inte kan klaga på oss sen ;)

2009-09-22 @ 10:59:27
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

jens ringde för en stund sen till per, och det är tydligen upp till oss var vi ska fara. vi får alltså bestämma.. på gott och ont! vart skulle vi ha ställt oss?! =)

2009-09-22 @ 21:15:46
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

per lät inte heller så peppad på ikea ;D men jag sa till han att om vi nu ska få bestämma kan dom för sjutton inte komma efter att vi kommit på nåt och tycka det är ett dåligt ställe!



hm, nånstans med el, det skulle väl vara på en camping typ. men vars då?!?! vill vi göra nåt speciellt i helgen? =)

2009-09-23 @ 06:28:20
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

alla tre förslagen var bra! kanske skeå? så kan vi sprätta lite pengar på stan? =P eller lycksele och gå på djurparken, fast det kanske bara är roligt för mig, harry och per? =P

2009-09-23 @ 14:35:46
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0