överraskning väntar..

Med en hemsk huvudvärk som gnager i skallen på mig så ska jag snart he mig in på sista natten den här veckan sen tar jag helg! Jag känner redan nu att jag kommer få en tung natt på jobbet för den här skallebanken vägrar liksom ge sig, trots vatten, ipren och ett försök att vila så jag får nog stå ut med den tills imornbitti, typ. Bara för de så anser jag att en sånn dag som idag är jag värd en cola, så de ska jag nog snippa förbi och köpa innan jag far på jobbet. Iofs har jag redan unnat mig en 33cl colaburk idag men den räknas inte för de hör som bara till mitt dagliga intag. Sjukt vad jag dricka cola, eller överhuvudtaget dricka.. I måndags fanns de en Portello i skafferiet men den är då slut idag, de är nog nå jag egentligen borde dra ner på men jag bara älskar kalla drickor med massor av bubblor, en loka går näästan lika bra så vore jag smart skulle jag byta ut colan mot loka men de är inte fullt lika bra så de får nog va!

Idag efter jag vaknat ringde Sofia och undrade om jag hade råd att kompa på tisdag 16-21 och jaa de har jag väl! Mer fick jag inte veta, eventuellt att jag kaanske skulle få veta mer på söndagkväll, de fick hon se. Så jag är hemskt nyfiken på vad dom kan tänkas ha hitta på, jag skulle tro anledningen är att fira min fasta tjänst. De blir spännande, och säkert lika trevligt :)

Nä, disk och sen jobb!


Kommentarer
Postat av: Sara

Dun funderar inte på att köpa dig en Soda Stream?! :D



Lät ju spännande med överraskningen, nu blev ju jag pckså nyfiken..! :D



Lycka till i natt, jag ska tänka på dig när jag kryper till kojs!



Kramis

2009-09-30 @ 20:03:14
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Linda

han vill inte komma hem och sova på nätterna då ?=P

hoppas nu huvudvärken går över så du inte får en alltför jobbig natt!

men du får försöka tänka på att imorgon får du träffa jens =)

2009-09-30 @ 21:06:07
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

Jag, nina och hennes pappa är de som far. kina, canada å kankse en sväng till new york =P jo johannes är hemma. jag längtar såå mycke. men ca 3 veckor kommer nog gå fort =)

2009-09-30 @ 21:15:31
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaha, det var det då.. :P



I helgen ska vi bara fortsätta med sovrummet.. Har ju spacklat ett varv så det borde snart vara okej att måla. Giiih, vad jag längtar! Sen är det jobb på söndag, vilket jag inte ser så väldigt mycket fram emot. Men det går det också.



Vad ska ni göra då?



Kramis

2009-10-01 @ 07:22:28
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0