veckans sista da

Då börjar även denna helg gå mot sitt slut, och ingen är nog gladare än jag! Jag längtar till måndagmorgon, sällan man säger de va..  men så är de denna gång!
Jag kan inte skryta över en trevlig helg, för jag har till största delen jobbat och sovit.

Veckan som kommer har jag tänkt få lite saker gjorda, sånna viktiga saker som att tvätta t.ex. Tisdag väntas surströmming på sunds och så hade jag väl tänkt besöka Linnea och Niklas och den väntade pojken som nu kommit. När dom kommit sig till rätta och har orken ska jag promenera över.

En stor grattiskram från oss på andra sidan gatan :)


Kommentarer
Postat av: Linda

nu är snart jobbhelgen över, skönt för dig!! =]



fan, kom just på att jag sa att vi skulle hämta harrys säng innan helgen är över, har iv gjort det!? NEJ! Skäms på oss!!



har du nån idé på plats vi kan fara med husvagnarna? =)

kramar

2009-09-20 @ 21:43:25
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

nu har du jobbat klart, skönt för dig!

vi måste väl fara nånstans där dom får jaga... alltså där dom har mark att skjuta på =)

jag har då inga förslag, så det blir väl att grabarna grus får bestämma :D

kram

2009-09-21 @ 09:53:15
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0