dag ett!

Efter en härlig och supertrevlig helg i Lycksele som avslut på tre underbara semesterveckor är jag nu tillbaka på jobbet. Blandade känslor, visst.. att ta dagarna som dom kommer och bara ha det bra, ledig och hemma är härligt men nog har rutin och vanlig blå vardag sin charm det också och det är så de är nu.

Mjukstart minst sagt, första arbetsdagen idag som följs av två lediga dagar. De känns helt ok!

Jag är så trött att man knappt kan tro de är sant, nu ska jag vänta på att Jens förhoppningsvis kommer hem med två st AAA batterier så jag kan fortsätta mitt maraton, Varuhuset är det som är i full gång nu. Tre kronor är ett avslutat kapitel för längesen.

En kaffetår i soffan kanske stillar min trötthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0