upp och ner..

Helgen är över för iår, till skillnad från tidigare år har det varit oerhört lugnt som jag inte alls är ledsen över. Fredagkväll blev en tidig kväll för mig, redan 22.30 låg jag i soffan med täcket över mig och en sjudundrande huvudvärk som gjorde att jag mest bara mådde illa. En stund senare kom Jens inklampandes med wokad palt i handen som jag mest ville spy åt bara av lukten. Lördag blev min kväll istället medan Jens var hemma med Jerry och allt oljud. Ett bra pdol är avslutat med andra ord :)

Eftersom Jens for tidigt imorse iväg till fjällen för att fiska så sitter jag hemma själv till på onsdag. Han kommer som bara komma hem för att vända igen för på torsdag åker vi iväg och campar. Så igårkväll tvättade vi husvagn så bara jag får packa in alla saker så är vi redo för en trevlig helg, åt vilket håll de bär av får vi se då :)

Jerry sover vilket jag också borde göra. På tal om han, den där lilla saken på fyra ben.. jag tror bestämt han har sprungit bort från sina öron för dom verkar inte fungera alla gånger. Imorse på morgonpromenaden som vi hade sällskap med Johanna och Meja så lyssnade han inte ett piss!! Tala om något som kan vara frustrerande när han mest bara gör som han tycker han ska göra och är roligt. Sen kvällens promenad var han en ängel, det är sånna gånger man mest bara älskar han :) Upp och ner.. minst sagt! De är rart med en 8 månaders valp som tror sig vara en ganska tuff kille ;)

Några bilder som kommer från mobilen,



Jerry, vääldigt liten. Knappt jag minns att han varit såhär liten och söt!



Nils stängde in sig med Meja i buren, Jerry fick vackert stanna utanför.. :)



Fiske i Trolltjärn. Bör tillägga att jag fick två fiskar och Jens fick ingen ;)



Dammsugning pågår, ingen vanlig syn så för att minnas mellan gångerna blev jag tvungen ta kort ;P



Simtur vid 6-tiden på morgonen..



En rantardag i luleå för inte allt för längesen.



Jerka var ju såklart med han också!



De var nog allt för idag, nu ska jag snöra mig isäng omedelbart!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att det löste sig för er :)



Jo, det var skönt att det gick bra. hade varit pinsamt att bli utburen på bår med alla pdol-besökare runtom. Så jag tog det säkra före det osäkra och lade mig ner på golvet. Då kan man inte ramla så långt! ;)

2010-08-03 @ 23:09:22
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack:)

2010-08-06 @ 00:08:05
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0