9 december

23 år fyllda, idag! Min födelsedag! Av olika anledningar blir jag uppvaktad på olika dagar, men tack till er som varit här idag och fikat!
Jens kom hem med en jättefin blombukett som jag ska visa er sen och så ska vi gå ut och äta någon dag som passar :-)

I övrigt då, vi är kvitt magsjukan men istället blev vi båda förkylda men de känns ju som en bagatell i jämförelse.
Imorgon traskar vi in i vecka 20+0 så vecka 21 säger vi för de känns närmare då. Jag mår hur bra som helst, har inget att klaga på förutom senadrag i vaderna, oftast varje natt, och inte bara en gång. Idag, eller nu ikväll har jag lite ont i den, själva magen alltså. Eller det spänner på nå konstigt sätt och så känns den som en ballong, typ. Kanske för mycket kaffe och fika idag..? ;)


Ett grattis till Evert också som blir 1 år idag! Tänk vad tiden går fort.. :-)

Nu ska jag tvätta bort sminket som jag har dagen till ära för de hör inte till vanligheten att jag bär smink en vanlig blå vardag. Sen ska jag hoppa i mysdressen, dricka lite the och se tv!



Blombuketten av Jens. Den är betydligt finare i verklighet.. :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis åter igen på födelsedagen, hoppas den var mysig! Skönt att magsjukan är över, men rist att ni blev förkylda då dessutom ://

Ang. den där spänningen i magen, det kanske var en sammandragning du kände då blir magen stenhård och så håller det i sig en liten stund innnan det släpper :) Kram!

2010-12-10 @ 11:00:42
Postat av: Anonym

Så vackra blommor ! Jens kan det där med att köpa blommor.

2010-12-10 @ 14:44:09
Postat av: Linda

Grattis återigen ;) Och Evert tackar och bockar från sin säng :D Vilken man du har, som du får blommor av! Det var längesen jag fick det =)

2010-12-10 @ 21:15:14
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0