Längtar!

Känner ni hur den här veckan aldrig kommer ta slut? Jag kan känna det.

Idag jobbar jag en delad tur, har ni hört så vansinnigt?! Borde ju förbjudas. Såklart vaknade jag med huvudvärk också och när man slår upp ögonen och har ont i skallen så får man räkna med att ha de hela dagen. Oftast och såklart idag var de så. Imorgon är en ny dag, en bättre kanske.. :-)

Igår var jag hos barnmorskan för vad, första gången på typ 10 veckor.. Ja, i vilket fall, lillhjärta picka på turligt nog och mitt järnvärde hade farit åt pipan. De var väl allt, nu ska jag inte dit på en månad typ. Jag kan ju känna hur de rör sig där inne men det hade ju varit kul om Jens kunde få känna på de.. jag antar de kommer tids nog, vi har ju faktiskt bara gått lite drygt halva tiden :-)

Jag längtar hem, och till julafton, och till nyårsafton när jag ska skåla in de nya året med champis i fina vänners lag, jag längtar också till vi får börja vara i husvagn och så längtar jag efter lite ledigt och sist men inte minst så längtar magen efter chips och dip!! De hade varit nå de.. :)

Nä, om jag skulle försöka slå ihjäl lite tid här så klockan blir hemgång!



Kommentarer
Postat av: madde

Klart man får vara nyfiken! ;) Ett hus på S:a Pitholm, ganska nyinkommet på hemnet. Egentlugen ser det ju ganska trångt ut på ett kvarter.. men det kostar ju ingenting att titta! ;) Kram!

2010-12-17 @ 02:58:43
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Anna

Näpp, än är dom där inne...

uppdaterade just bloggen så där står det vad som väntar oss=)

2010-12-21 @ 10:58:05
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0