Magsjuka i vårt hus!

Igårkväll startade helvetet, Jens klagade på ont i magen och att han mådde lite illa. Han somna på soffan och under tiden fick jag höra att många ut vårat sällskap från lördagskvällen insjuknat. Jag räknade ganska fort ut att vi också skulle vara drabbad. Så medan Jens kräkts hela natten har jag legat och mått dåligt och haft ont i magen, väntat på min tur som natuligtvis kom på morgonsidan. Så när han började piggna till mitt på dagen mådde jag väl som sämst, så vi har som bara avlöst varandra.

Jag hoppas och tror att vi bägge börjar vara på bättringsvägen från magsjukan men då istället är det feber och ont i kroppen som tar över, men det är då lindrigt.

Nu ska jag dricka lite fruktsoppa och äta lite apelsiner i hopp om att de får stanna kvar hos han som bor i magen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj! En liten kille alltså ^^

2010-12-06 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0