tjugoåttonde december

Idag stötte jag på mitt första problem sen magen började växa, nyårskläningen passar inte längre!! Dragkedjan går inte få igen.. typiskt! Nu måste jag lika fullt köpa en ny, jag som tänkte vara fyndig och använda fjolårets eller där förra årets klänning, men de ska ni inte tro gick. Nåja, förhoppningsvis finns de en klänning någonstans som ska passa mig!

Spyless på allt vad som heter jobb är jag, söndagkväll hade jag ångest över att julhelgen och dess stackars två dagar ledigt jag hade var över. Igår kändes de mer än surt att måsta kliva upp och fara på jobbet, idag kan jag bara inte förstå varför vi inte tog ledigt den här veckan..  de kan ju tyckas lite jobbigt eftersom jag har 3½ dag kvar innan de är helg och två dagar ledigt igen men det är bara bita ihop.

Julhelgen har varit till belåtehet i varje fall, både jag och Jens måste ha varit otroligt snälla året som varit. Vuxna människor och sådär många paket.. men enligt ryktet så var de visst sista året som de var så många klappar adresserade till mig så jag får passa på. Mer än nöjd kan vi vara :-)

Min Tassimo är väl använd redan, kaffemaskin som jag surrat om i över ett års tid finns äntligen bland mina ägor. Jens har druckit choklad och jag kaffe latte hela helgen. Jag bara älskar den :-)

Nä, om jag skulle ta och skära lite gränsaker och värma lasagnen från igår så jag får äta middag idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0