17.27

En sånn dag.. en sån där som jag tillbringar största delen på jobbet. På min lilla rast där mitt på dagen så for jag och Jerry iväg och rantade lite, vi besökte bland annat Jet där jag blev rånad. I utbyte mot en miljon (kändes de som) fick jag några få lite bensin. En fulltankad bil for jag därifrån med iallafall, men de svider lika mycket varje gång man lämnar den där jvla macken.

Förutom de så handlade vi oss några bajspåsar och en liten relfexväxt. Han har fått en tidigare men än så länge är den lite för stor trots att han väger 7.1kg redan!!
Igår var vi och tog 12 veckors-vaccin och mycket bättre än de gick kunde de inte gå, han var så upptagen med att äta godis och sen spotta ut dom så han reagera inte ens på sprutan.

Idag är första gången han "sagt till" att han vill ut och göra sina behov, enligt "farfar" Ronny så hade han gått och satt sig vid dörren så när dom kom ut så hade han kissat på en gång. Duktiga hund!! De börjar ta sig :)


Tanken är att vi ska fara upp till vuogga ihelgen med husvagnen, vi får hålla våra tummar att de inte ska bli så hemskt mycket kallare än dom redan lovar.

Imorgon ska jag och slinga mitt hår, såklart till det ljusare. Nu SKA jag bli blond igen! Har fått för mig att jag vill klippa av håret också.. men jag vet inte om de är värt 2 års kämpande för att få långt. Såå.. jag tror jag avvaktar, kan hända jag kommer på bättre tankar senare.

Nu ska jag slita mina sista timmar innan jag tar helg! Jag ska njuta när jag startar bilen och kör hemåt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: madde

Tack så mycket, och det lovar jag! ;) kram!

2010-02-18 @ 21:41:27
URL: http://maddestrandh.blogg.se/
Postat av: Sassa

Vad kul att han börjar bli rumsren, känns ju alltid som en lättnad när man kan börja slappna av. Han är ju riktigt duktig!! Och ni också, som lärt honom :)



Hoppas tempen håller sig under 15 i helgen!!



Kramis

2010-02-18 @ 23:15:10
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sassa

Glömde svara :P



I helgen kommer lillasyster och hälsar på, då mamma och pappa ska till Barcelona med pappas jobb. Så det blir en lugn kväll för oss. Jobb och slit blir på söndag, då jobbar jag eftermiddag. Men du är långledig, va? :)

2010-02-18 @ 23:25:09
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0