Alla hjärtans dag!

godmorgon!

De har känts sådär att vara tvungen jobba ihelgen med det vackra vädret ute. Tyvärr, om man får säga så, de verkar ska bli lika fint ute idag som de var igår. Men jag ska inte klaga, när den här dagen är färdig så är jag ledig i FEM hela helger, det ska bli skönt! Man kan kalla det lyx med tanke på vilket jobb jag har där man är så illa tvungen att arbeta om helgerna :)

Vi köpte ju som sagt nilan där, nu fattas bara ett drag och en del fix på skotern tydligen. Den mår visst inte alls bra konstaterade dom i Pers garage i fredags. Jaja, bättre ha den i delar nu än självaste påskhelgen.

Igår skickade jag sms med Johanna på andra sidan jordklotet, vi planerade en ikearesa om ca 3 veckor. Fattar ni? Om tre veckor kommer dom hem!! :)

Nu ska jag väl inte klaga för mycket över den här helgen, för den har haft trevliga stunder trots att jag jobbat största delen. Fredag tog jag en lunch med Linda och Emma, trevligt! Senare på kvällen skulle vi se lets dance men av de blev de inte särskilt mycke. Igårkväll när jag gick av mitt pass så pruttade jag iväg med pärlan till Öjebyn där tjejerna satt och drack vin eller.. Linda försökte få in vanan med vindrickandet. Jag fick mig ett vinglas och sen for vi hem. Alldeles för sent uppenbarligen för imorse sov jag på tok för länge.

Glad alla ♥ dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Då är vi två som jobbar i det vackra vädret! Slutar dock 14, hoppas det håller i sig :)



Hoppas ni hade trevligt igår!



Kramis

2010-02-14 @ 09:13:49
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Då håller jag tummarna för oss båda att solen stannar på himlen en stund! :)



Må hända, men det är de små glimtarna man lever länge på ;)



Jo, fotograferingen var kul. Fick däremot inte fota där inne, så det blev inga bilder därifrån. Däremot fick man ju, om man ville, köpa bilderna. Men när jag sen fick se vad bilderna kostade, höll jag på att smälla av! Alla bilderna för "endast" 3500:-. EN ynka bild kostade 495:-!! Det är ju då typiskt!! :/



Det skulle ju ta minst 4 timmar, men eftersom vi var först (började 11:00) var vi på väg hemåt redan 13:45. Det var skönt!



Kramis

2010-02-14 @ 10:04:07
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sassa

Jodu, det var minsann ingen lek!



Oj så skönt, det är du värd! Ha nu en underbar alla hjärtans dag :)



Kramis

2010-02-14 @ 17:30:22
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0