mina grabbar!






Lite dålig kvalite på bilden när man tar med mobilen men man klarar nog av att se vad det ska föreställa, en Jerry och en Jens som myser på golvet.



Idag mitt på dagen for vi till Linda och grabbarna, grillade oss en hamburgare i de vackra vädret. Så sen vi kom hem har Jerry mest bara sovit, de är tröttsamt att vara ute med Kajsa.

Kräftsoppa blir det till middag, jag var sugen på morotssoppa med räkost men de passade inte herren i huset så jag får väl ge mig då, är ju i princip samma sak ändå. Kräftost som räkost, typ.

En pissning av Jerry sen ska jag he mig iväg på coop medan hunden ska få träna på lite ensamhemma.




Kommentarer
Postat av: Sassa

Men plutteplutte då! Tänk att karlarna blir så himla gosiga med barn och djur! ;)

2010-02-15 @ 21:46:59
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, ja visst var han! =))



Gott med kräftsoppa, byter du bara ut räkost och räkor mot kräftost och kräftor istället och resten är detsamma som i räksoppan?

2010-02-16 @ 23:15:09
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet, det är verkligen svårt! Men övning ger färdighet så det är bara att träna =)



Okej, det lät ju också gott så man kanske ska testa den nån gång!



Inga planer för helgen än så länge. De lovar ju kallt så nå uteliv lär det då inte bli. Jag måste plugga litegrann också men det passar ju perfekt om det inte går att vara ute för då har man inget sånt att längta efter iaf..konstigt nog brukar man ändå finna tusen andra grejer som är mycket viktigare och roligare än att plugga :P



Vad har ni för planer då?

2010-02-17 @ 20:04:49
URL: http://emmste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0