Vackra väder..

De blir en kort variant av inlägg för jag och Jerry ska ut på en liten promenad i de vackra vädret. Måste skynda mig innan de börjar skymma! 

Köttfärsen ska fram ur frysen för ikväll blir det tacos till middag och som jag har längtat efter de så ska jag äta ihjäl mig tror jag, nästan. Ser dessvärre att vi måste på affärn och handla lite grönsaker för dom har vi visst ätit upp. Men de passar ju bra, kan jag köpa coca cola också ;) 

Det är underbart härligt med helg ska jag ta och tala om! De enda som fattas är min Jens men han får jag allt vänta på i några timmar till! 

Prommis nu.


 


Kommentarer
Postat av: Linda

jag ochg pojkarna sitter hos mamma o pappa och inväntar per. han ville nämligen köra skoter hit idag! men det är över 2½ timma sen han for så jag börjar vara lite orolig.. och inte svarar han i telefonen heller :/ imorgon drar jag till ikea och grabarna stannar här och ska åka skoter =)

vad har familjen a/e/jerry för sig?



och du, jag tror inte du behlvde vänta så länge på jhens efter att du skrev inlägget, halv tre mötte jag honom nämligen i norrfjärden ;)

2010-02-05 @ 16:22:41
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men han har väl tagit sig fram hoppas jag? :)



Åhå, ikea.. roligt! vem mer än du ska upp? grabbarna trivs nog bättre på skotern än med mamma i haparanda :D



Jadu, nyss ätit tacos och jag skulle tro de blir ganska lugnt ikväll vad jag då vet. Imorn ska vi ju till Tessan och Maddes 23års fest, men de blir nog ganska lugnt för vi ska ha hem Jerry på kvällen. Han har varit borta nog nu känns de som :)



haha jo.. de tog inte så länge efter jag skrev de så ringde han :P

2010-02-05 @ 18:26:18
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0