15 januari

Min lediga dag som var igår, den spenderade jag hemma i pyjamas städade och tvättade i princip hela dagen lång. Med undantag att vi for iväg på djupaffärn och köpte en biabädd och lite snarra åt vovven. Ren lägenhet, inga smutsiga kläder i tvättkorgen och allt är ordnat för våran lilla Bosse som numera eventuellt får namnet Larry, vad tror ni? =)

Egentligen har vi väl som tre alternativ som vi är ganska så överrens om, Larry Bosse eller Roy.. Om nu ingen kommer med något bättre förslag? =)


Idag är det helg för de flesta men inte för mig. Jag har påbörjat mitt första av helgens tre arbetsskift men det känns helt okej på nått vis. Värre är det nog nästa helg som jag också jobbar, då kommer jag nog bara gå och tassa på tå att få fara hem till Jens och doggelito.


Idag har jag och Sofia haft en lunchdate, tiden sprang iväg och man kan ju undra varför.. inte många sekunder det är tyst =)


Nu ska jag ta en kaffetår i hopp om att den kanske lindrar min lite onda hals!


Kommentarer
Postat av: Madde H

Ja verkligen helt underbart! nu längtar man :) vad ska i skaffa för vovve?? kram

2010-01-16 @ 10:20:22
URL: http://maddehultberg.blogg.se/
Postat av: Madde H

nää vad roligt! ja haha då har ni att göra ;) nej vi fick inte ner det, så vi råka köpa en lägga ist :) en trea på 100 kvm i stan, så den blev super! synd bara en massa trappor utan hiss :( men det är bara springa! lycka till med vovven, hoppas man får se den :)

2010-01-16 @ 12:07:43
URL: http://maddehultberg.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag tycker han ska heta Dolph! Stenhårt ju! :D

2010-01-16 @ 13:42:00
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Sara

Larry.. Låter som Harry?! :D Diesel, Ninja, Harley, Sickan, Elvis, Viking, Falcon, Nitro, Ådi.. Några förslag ;) Har ni namntorka kan ni ju alltid googla på hundnamn :)



Vad skönt att det mesta verkar avra fixat till den lille! Nu är det bara den som fattas, alltså! :)



KRAM

2010-01-17 @ 00:52:03
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0